marți, 5 mai 2015

Metoda naturala de albire a unghiilor

O problema cu care eu ma confrunt si probabil ca si majoritatea dintre voi, este ingalbenirea unghiilor, care da un aspect urat si nesanatos acestora. Principalul motiv al ingalbenirii unghiilor este aplicarea repetata a lacurilor de unghii colorate, urmat de fumat si utilizarea de produse chimice pentru curatat etc.

Este o situatie cu care eu m-am confruntat recent si sincer nu stiam ce sa fac sa scap de aceasta problema pana am facut putin research si am gasit solutia salvatoare, care in cazul meu a dat roade..




Aveti nevoie de doar trei ingrediente pentru a va albi unghiile:
1. Apa calduta
2. O lingura de bicarbonat de sodiu
3. Cateva picaturi de lamaie.

 Se amesteca ingredientele intr-un recipient curat, dupa care scufundati degetele pentru cateva minute in el. Dupa ce veti scoate degetele din apa veti observa diferenta.





Sper ca v-a fost de folos aceasta postare!

Voi stiti s alte metode de albire a unghiilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu