luni, 16 februarie 2015

Roz-culoarea saptamanii

A inceput o noua saptamana si ca de obicei, unul din pregatirile pe care le fac la sfarsit de weekend pentru saptamana viitoare este maniciura.
Pentru aceasta saptamana am ales culoarea roz - pal, o culoare care poate fi asociata cu multe tinute din garderoba mea, in plus imi inspira optimism si liniste, asa cum sper ca va fi si saptamana mea.


La realizarea acestei manichiuri am avut un prieten de nadejde, si anume, Gelul Top Coat de la Farmec, care ofera un plus de luciu si volum culorii. De asemenea, Gelul Top Coat ajuta oja sa se usuce mai repede, improspateaza si protejeaza culoarea, facand-o sa dureze mai mult. Pe mine ma tine oja in jur de 3 zile, pana sa inceapa sa sara la capete.

.
Pret: 8,17 lei
Se gaseste pe site: http://www.farmec.ro

Ce parere aveti despre aceasta postare?
Ati incercat si voi Gelul Top Coat de la Farmec?
Voi ce culoare ati ales pentru manichiura?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu