duminică, 15 februarie 2015

Review: Colectia mea de produse Farmec

In urma cu aproximativ o saptamana am comandat de pe site-ul Farmec mai multe produse printre care si acestea, pe care le vedeti in fotografie.

In primul rand am ramas placut impresionata de site, de cum este structurat, dar si de scurtele prezentari si recomandari pentru fiecare produs in parte, fiind foarte usor sa gasesti categoria de produs pe care o cauti si ulterior, produsul pe care doresti sa il achizitionezi.

Descrierile produselor sunt foarte bune, astfel incat poti selecta singura produsul care ti se potriveste, iar daca ai indoieli cu privire la alegerea facuta, poti foarte usor face testul Farmec astfel incat la final sa ti se recomande cele mai bune produse pentru tipul tau de ten si cateva recomandari pentru ingrijirea lui.

Pe mine m-a interesat sa cumpar o crema de fata si un demachiat si in final, am comandat mai multe produse, printre care si un gel de par - tratament.
Crema hidratanta matifianta este foarte buna, pentru tenul meu gras este o minune, am simtit diferenta de la prima aplicare, reusind sa-mi tina secretia de sebum sub control cea mai mare parte a zilei, abia dupa 7-8 ore de la aplicare incepe sa-mi luceasca fata.
Mirosul este placut, subtil, textura cremoasa, se intinde si patrunde in piele foarte repede, iar ambalajul este unul friendly, usor de utilizat.

Laptele demachiant Doina, de asemenea, o alegere foarte buna, curata tenul foarte bine si il hidrateaza; ambalajul este un pic incomod, dar dupa ce te obisnuiesti cu el, te inveti cum sa il utilizezi, astfel incat sa nu pui nici prea mult, nici prea putin pe discheta demachianta.


Gelul de par Fit it! il recomand pentru orice barbat, care vrea sa aibe grija in acelasi timp, atat de imaginea lui, cat si de sanatatea parului sau. Asa cum spun si cei de la farmec, fixeaza parul si-i da un aspect usor umed, in plus, as adauga ca are un miros placut, specific barbatesc si ambalajul este usor de utilizat.

In concluzie, simt ca celor de la Farmec chiar le pasa de clientii lor, ca acestia sa faca alegerea corecta atunci cand le cumpara produsele, dar si prin calitatea oferita si serviciul ireprosabil.

Crema hidratanta matifianta: 10,86 lei
Laptele demachiant Doina: 8,81 lei
Gelul de par Fit it!: 11,24 lei

Se pot procura de pe site: www.farmec.ro si diverse farmacii


Comanda de pe site ajunge in 1-2 zile si traseul coletului poate fi urmarit de acasa.

Ce parere aveti despre aceasta postare?
Ati folosit produse de la Farmec? Daca da, ce impresie v-au facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu