vineri, 27 martie 2015

Cea mai eficienta metoda de relaxare

  

   

 

   Nu stiu altii cum sunt, dar eu prefer o carte si o cana mare de ceai pentru relaxare. Un studiu al cercetatorilor britanici arata ca cititul este cea mai buna metoda de relaxare si eu tind sa le dau dreptate.

 

   Eu citesc cu drag cartile scrise de Agatha Christie si pot spune ca sunt un mare fan al lor. Am inceput seria lecturilor cu Zece negri mititei si Crima din Orient Express si am devenit dependenta de ele. Fiecare carte ma tine cu sufletul la gura, incercand sa descopar cine este autorul crimei si binenteles ca in final faptasul este cine ma asteptam mai putin :)

 

  Pentru mine, cititul functioneaza ca metoda de relaxare si cu fiecare carte citita ma simt mai bogata.

 

  Cea mai eficienta metoda de relaxare este cititul, atunci cand ti-ai gasit stilul, cand ceea ce citesti te tine cu sufletul la gura, cand este interesant si efectiv, uiti de ce se intampla in jurul tau.


  Personal, nu cred ca sunt persoane carora nu le place sa citeasca, ci pur si simplu inca nu au gasit cartea potrivita. 

 

 


Voi cum va mai relaxati?

 

Ce carti va place sa cititi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu