sâmbătă, 28 martie 2015

Handmade-ul in viata mea

   Iubirea mea pentru frumos si originalitate m-a facut sa-mi indrept atentia catre obiectele handmade, un trend care a luat amploare in ultima perioada si pe care l-am imbratisat si eu cu drag. Pentru a va delecta putin privirile am facut o selectie de fotografii de pe Pinterest cu obiecte handmade foarte originale, apoi am dorit sa va arat cateva dintre obiectele handmade pe care eu le detin, iar in final va prezint si cateva dintre creatiile mele. Enjoy it!

1# Creatii handmade

 




2# Creatii handmade pe care eu le detin ( o parte dintre ele)

 

 
 

3# Obiecte handmade realizate de mine (o parte dintre ele)

 


  

   Ele sunt in general papioane, fundite pentru par, dar si brose, pe care le-am facut pentru mine si le port cu drag. Un singur regret am...faptul ca nu dispun de mai mult timp pentru a-l dedica acestei pasiuni.

 

Voi ce parere aveti despre obiectele handmade?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu