marți, 19 mai 2015

Salata de ton cu orez si castraveti murati

Recent am incercat o noua reteta, salata de ton cu orez si castraveti, cu care am avut mare succes printre cunoscuti, desi la prima vedere nu prezenta prea mult potential. Este usoara, se serveste rece, deci merge foarte bine vara.

Pentru aceasta reteta veti avea nevoie de doua conserve de ton in ulei, 50-60 g de castraveti murati taiati cubulete, o ceapa/ ceapa verde taiata marunt, jumatate de cana de orez.




Intr-o oala se pune jumatate de  cana de orez si o cana jumatate de apa , o lingurita de sare si o lingurita de patrunjel maruntit, si fierbeti suficient de tare cat sa nu fie moale inauntrul bobului, dar nici sa nu se lipeasca. Eu am ales sa pun o lingurita de patrunjel maruntit deoarece nu am avut ceapa verde si-mi place aspectul pe care il da acel verde pe albul orezului.




In continuare se amesteca orezul cu tonul, cu castravetii murati si ceapa, astfel incat sa nu se sfarame si sa nu se formeze o pasta.

Aceasta este reteta, foarte usoara, pe care o puteti consuma ca fel principal.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu